söndag 24 oktober 2010

Om inte jag vågar, vem av oss vuxna vågar då?








Jag tvekade när Eva frågade om hon fick lägga ut bilder på mig från maskerad på Facebook. Jag tänkte på er vuxna som känner mig. Kanske ni skulle tycka att jag är knäpp, konstig och gör saker som en ej ska göra i min ålder. Men sedan kom jag till insikt. Jag har ju bestämt att hjälpa yngre att våga lite mer, för att växa i sig själva. Då tog jag beslutet och lade själv upp ett album på nätet, från en mycket trevlig fest.
Det jag uppskattade med festen var öppenheten hos oss som var där. Vi var flertalet nyktra som ej har klarat av att hantera alkohol på ett bra sätt. Vi fann varandra och fångade en mycket trevlig kväll. Jag är stolt över mig själv. Som vågar vara Anne, som vågade lägga upp bilder på mig själv. Jag är glad över att så många har kul utan att vara klapp kanon. Det bästa är när det liksom kvittar om festdeltagare dricker eller inte, alla bara är och har kul. Vilket härligt liv jag har, som vågar lite mer ibland.
Våga lite, så förändras ditt liv med.

1 kommentar:

  1. Härligt! Ja från att dömma av bilderna verkar ni ha haft sjukt trevligt iaf! :)

    SvaraRadera