lördag 25 juni 2011

Xitamiz Qarma skendräktig , hur känns det nu för mig?

Tillsammans har vi gått igen en väntan på valpar som skulle ha kommit till midsommar. Qarma blev parad men tyvärr så hann ej Lilla Enebys Fabulous Rocko och Qarma träffas i ett par dagar, allt skulle fungera på en gång. Moder jord som alltid har ett finger med i spelet när det gäller viktiga saker, sade sitt och det blev ej valpar.


Det som är viktig för mig som Anne nu är att tillåta mig att känna tåren i ögat över att det ej blev valpar, wäwisar som vi säger i mitt hundumgänge. Eftersom jag är en hel människa med olika känslor så finns även en lättnad i mig. Denna resa vi gjort med väntan är över nu. Jag kan få samla ihop mig och fundera ut nya sommarplaner utifrån att vi ej kommer att ha valpar hemma.
Sommaren är bara nu, solen skiner in på dessa rader som skrivs. Tillsammans med Qarma varma ska jag fånga den fina svenska sommaren.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar