tisdag 26 juni 2012

Är jag jobbig nu?




Ja det känns som om nerverna sitter på utsidan just nu. Flyttar på söndag till Partille, inget större bekymmer och det praktiska är under kontroll.
Men trots detta så känner jag av kort tålamod och blir lätt arg, märktes tydligt inom mig när jag skulle beställa lite hushållsel, vilket tog mig ca en timme.
Känner även av att jag är lite ledsen, kommer att sakna trevliga grannar, har börjat säga farväl till en del individer som jag lärt känna, blir tårögd och inser att de varit viktiga för mitt välbefinnande här.

Så jag vill berätta detta ifall jag kläcker ur mig dumheter någonstans på nätet. Eftersom jag kan vara lite för spontan med kommentarer ibland. Var inte rädd att säga till mig om min flyttstress gör att jag kläcker något dumt.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar