torsdag 28 mars 2013

Dansade vi utomhus idag på Lunch Beat Göteborg?

Kanske känner du igen en sko eller skugga? Kul att leka med bild i takt till musiken när vi träffades på event Lunch Beat Göteborg  . Kika in i länken om du vill vara med eller se fler bilder från idag.

Vinter eller vår, kan bara säga att kläder åkte av i takt med dans och solens värme, det var allt en speciell dag när vi fick chansen att starta  innan våren med dans utomhus.

Personligen känner jag mig fri på dessa event, jag rör mig som jag vill och njuter av gruppens glädje, dans och musik. Jag varvar dans med lite rörelseterapi, eftersom jag lever med smärta. Bygger upp kroppen samtidigt som spända muskler slappnar av, vilket ger ett välbehag i kroppen. Jag kan verkligen rekomendera dessa event som något du verkligen kan få positiv energi ur.













Inga kommentarer:

Skicka en kommentar