fredag 17 maj 2013

Kom våren till Partille under maj månad?

Jag har fått möta min första vår här i Partille, tillsammans med min Samsung GALAXY S II. Det har inte varit lätt att fånga dessa bilder, jag har verkligen fått fokusera mig och väntat ut bris och små vindpustar för att motiven ska stilla sig. Men i det mötet så är det bara jag och tex en bladknopp, det är enormt nyttigt för min själ och  mitt sinne att bara vara ett med motivet jag valt att fotografera. Jag väljer sedan att kika på bilderna och redigera lite smått i min laptop och i den stunden så är det samma rogivande känsla, det är bara jag och bilden. Inga andra tankar och funderingar som oroar eller stör mig. Den första våren här är nog lite speciell eftersom jag ej vet vad det finns för vårtecken, men nu ser jag dem varje gång jag går ut, eftersom jag har hund så blir det ju ofta jag får njuta av min vackra natur som finns här i Partille Göteborg.























Inga kommentarer:

Skicka en kommentar