lördag 1 juni 2013

Jag är äntligen blockerad, är det för att jag har åsikter eller?

30 kids gör kriminella gärningar i ,hela Sverige går bananas.... Källa ...


De är ju 300.000 i hela Sverige! är bara droppen på den importerade kriminaliteten Du måste ju tillhöra dem..!


Ethica Svarar dig imorgon kom på att jag diskuterar inte på helgkvällar, *ler*


Som förtidspensionerad så är väl alla dina dagar lediga o därmed helg!



Detta samtal igår kväll visades ej som ett öppet samtal sk  View conversation
Enligt källa Twitter så är jag blockerad av individen och har ej rätt att svara, samtalet blev svårt, samt lätt för individ att påstå saker utan att ge mig möjlighet att svara. Detta fenomen roar mig, jag känner att jag är någon som är värd att blockeras, det har kanske hänt en stark reaktion på mina åsikter och behovet av att skydda sig från mig och min möjlighet att svara begränsas.

uppdatering,,,
oups denna bloggpost var ej klar, tryckte visst fel och postade den...*ler gott*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar